čtvrtek 29. ledna 2009

Welington escapades

Tak uz 2. den ve Wellingtonu, zitra snad zmizim na jih, pokud stihnu konecne poresit to prodlouzeni viza. Jak je totiz uz nejak zvykem, zase se to zasmodrchalo. Poslal jsem jim faxem ten bankovni vypis, co meli prelozit, jeste pred odjezdem do Tongarira. Prijali ho a ze se mi ozvou. Neozvali a dnes vyslo najevo, ze ten papir nekde ztratili. Donesl jsem ho tam tedy znova osobne, a zrejme diky dostatecne velkemu pocity viny, vzbuzenem ve slecne, ktera se mnou komunikovala pres telefon, se ji podarilo zaridit, aby byl hotovy uz zitra ve 2, tak to snad nejak stihnu, byt urad ma do 3. Takze doufejme zitra k veceru pojedu ferry do Pictonu a zapocne se jizni Anabasis.
Jinak tedy nevim, co maji lide na Wellingtonu, protoze me se nijak zvlast nelibi, pripadne mi to tu stejne nic moc, jako v Aucklandu. Jinak cesta vlakem sem byla docela hezka a trochu me rozesmutnila, protoze ackoliv to nebylo zadne 'pendolino', bylo videt, jak si nem zakladaji. Jidelni listek z typicky kiwi jidel, zakusku atd vytvorili nejaci 2 tuzemsti popularni kuchari a celym se jim prolinala ta narodni hrdost, kterou my asi nikdy takhle projevovat nebudeme, protoze jsme na to moc pohodlni, takze stejne budeme v Pendolinu servirovat predrazena nic moc jidla, hlavne ze listek bude stat 500..
Ach jo.
Zitra se aspon podivam do Te Papa, toho jejich proslaveneho muzea, nez mi to pojede, ferry jezdi 2, jedna o 20$ levnejsi, ale jeden tam o 2 hodiny dele, tak se jeste rozmyslim.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahojky Danečku, zelená písmenka jsou opravdu lepší i když kamkoliv se teď podívám, vidím zeleno černé linky-chichi to je halucinace:-)))
Babička už mi hlásila že dorazilo nějaké pozdravení z NZ od koho asi???Už se na něj moc těším stejně jako na tebe.Jedu od 7.2. lyžovat a zvitalizovat se domů do hor aspoň na týden tak si jej dovezu do PHY a budu se všem chlubit-HEČ!
Doufám že se ti už po nás stýská***posílám spousty pozdravů od bratra i Kubíííka***opatruj se***papa tvá kulturní přítelkyně
PS. jo a nikdo se mnou nechce chodit na výstavy:-(už aby jsi byl back;-)

morvagor řekl(a)...

Nemas dlabat ty houbicky;-))
No, to jsem rad, par uz se jich cestou ztratilo, tak kazdy dosly dobry:-)
No to vis, taky uz si zcasti preju byt zpatky, vsechna ta kultura, o kterou prichazim, ach jo!:-(

Dašková Zuzana řekl(a)...

mne nic nepřišlo :(
a s tema barvickama jsem ti to rikala prvni. ale me holt nikdo neposloucha :(
ale co, jsem zvykla z domova :)

Anonymní řekl(a)...

Me oci ti dekuji a mas jejich nehynouci vdecnost...spolu s poradnym pivkem,az se vratis;-)