úterý 18. října 2011

Endless Summer

Přichází další update za poslední 2 dny.
Včera byly vlny opravdu velké, na západním pobřeží (Tonel, Punto Riva a Castelejo ) i 4m, tak jsme prvně byli na jižní pláži v Sagres, Maretu. Tam to bylo docela přijatelné, byť jsme se taky přesouvali z pravé strany pláže na levou, protože vlny nebyly časem tak vhodné. Tehdy taky došlo na rekordní počet "nehod" - 2 urvané leashe a Emily ve spolupráci se Simonem úspěšně přelomila svůj softboard o svojí hlavu ( následek naštěstí jen menší boule) v jednom wipeoutu. Nějaký další spolustudent, co tam byl jen na den, se nechal smést vlnou přímo do mě, takže se jeho softboard zarazil až o moje břicho a nebyl to tak příjemný pocit,jak bych chtěl :) Surfování mi celkově pořád nešlo tak, jak bych si představoval, tak to nebyl moc úspěšný den. Ale díky tomu, že Emily a její bráchové dnes odjížděli, zašli jsme si na dobrou večeři do Bossa novy i s novou akvizicí 14letou kráskou Viktorií (z Drážďan, jak jinak :)) a pak ještě do Dromedária, trochu se poveselit. Já šel napřed domů asi už ve 12, a pak v 1 dorazil nějaký dánský pár ( dostal jsem zase háad a dělal si tradiční topinky), sháněl se po Sáře, tak jsem poskytl číslo a s ní přišla ještě Sandra (zase Němka), která už tu byla v srpnu a hned mě začaly iniciativně tahat nazpátek do Dromedária (sic!), ale odolal jsem a šel jsem na rozdíl od ostatních už ve 2 ( protože jít spát ve 4, to bych nebyl na pláži moc k použití), zatímco zbytek dorazil až někdy ve 4, jak jinak :))
Dnes kupodivu stejně všichni vstali na 9, jak jinak :))
Jeli jsme zase na Mareto, a tentokrát byly vlny dost dobré a prvně mi to zase po delší době šlo, chytil jsem s Mattovou pomocí 2 výborné vlny a udělal krásný dlouhý ride před čelem vlny až na pláž. Bylo to super! Tak mi to hodně zlepšilo náladu, zvlášť když třeba Nikki a Simon to dokážou docela pravidelně. Snad do soboty stihnu zrobit pořádně i do strany. Odpoledne jsem se víc opaloval, než surfoval, abych nepřijel nazpátek jak upír. :)
Dnes na žádné další zranění nedošlo ( tedy vlastně ano, Johannes se praštil surfem do žeber, což ho na zbytek dne vyřadilo ze hry), jen jsem si nečekaně vyvinul obligátní otlačený žebra od ležení na surfu, což je po tolika dnech surfování přeci jen trochu nečekané. Viděli jsme se zase s Garym a Andym, ovšem jen krátce, ale Gary říkal, že má nějaké moje fotky, tak uvidíme.
Následovalo slzavé loučení s Emily family, zvlášť s Nikki byly dobrá dvojka a návrat do kempu. Zbytek osazenstva se vydal na další večeři do Bossa Novy, ale já si zrobil těstoviny, abych pomalu spotřebovával nasyslené zásoby. Emily tu dokonce nechala dopis na rozloučenou, kde ke mě poznamenala, abych pracoval na svém opálení :)))
No a co vy doma? :)

Žádné komentáře: