pondělí 10. října 2011

Sagres fever

Včerejší cesta byla dosti zajímavá.
Po předčasném prchu z bollywoodu následovala pětihodinová cesta busem SA a šestihodinové čekání na mnichovském letišti, než budu moct nastoupit do letadla Lufthansy. Cesta do Lisabonu trvala ani ne 3 hodiny, a musím přiznat, že mají moc dobré jídlo i víno, produzieren alles im Germany :)
Čekání v Lisabonu už bylo kratší, na druhou stranu bylo zpoždění v odletu. Do Fara vše v pohodě, jen na pásu se mi úspěšně zasekl bágl o jednu přezku, tak jsem se trochu zdržel. Pak měla následovat cca 15minutová cesta do centra města, která ovšem trvala skoro hodinu, protože místní měli zrovna občanskou neposlušnost, a zpomalovali dopravu včetně neustálého troubení, protože museli začít platit za zrovna dokončenou dálnici. Tak mi ujel vlak, který měl pak přípoj na bus do Sagres, ale zase jsem tam narazil na 2 švýcary, co se taky jedou učit surfovat, se kterými jsem si pak vzal taxi z Lagosu do Sagres. Ve vlaku jsme dokonce potkali nějakého němce, co tu každý rok tráví dovolenou a poskytl nám různé rady,co se mohly hodit.
Nu, a jen co jsem dorazil do "kempu", ukázalo se, že Mercedes, jedna z organizátorů, slaví narozeniny, tak se pořádá na její počest párty - opuletní hostina - mušle na víně, pasta, saláty, úžasný žebra na medu a sojóvce... No ne nadarmo jsou Mercedes a Bruno kuchaři.
Následovala zábava v místním baru Dromedario, ale poněkud znaven nedostatkem spánku jsem šel do postele dokonce dříve, než obvykle doma:)

Žádné komentáře: