pátek 14. října 2011

High Sagres noon

Po malé odmlce další zprávy za zbytek týdne.
V úterý jsme byli znova na pláži Tonel, a šlo mi to jak nikdy předtím. Cvičil jsem standupy v pěně a bylo to super. Odpoledne byly horší vlny, ale dopoledne byly na to ideální. Měl jsem z toho opravdu dobrý pocit.
Pak přišla černá středa. Byli jsme prvně na jiné pláži, dál od Sagres a vlny byly všelijaké. Bylo tam i víc lidí a docela se o ty vlny navzájem rvali a jako by toho nebylo dost, nedokázal jsem žádnou chytit, natož dát standup. Bylo to opravdu strašný, cítil jsem se jak hráči HC Sparta celou minulou sezónu :) Při odjezdu jsmepak ještě sledovali hádku 2 surfařů, kdy jeden druhému poškodil prkno, když mu nedal přednost na vlně ( to mi připadlo, že se tam stalo několikrát) a ať to zaplati etc. Jsem zvědav, jestli nějaké prachy dostal, ale spíš se z toho snažil vykecat, že on za to nemohl bla bla.
A aby se to vylepšilo, tak jsem se celou dobu těšil na to studené pivo v lednici na zlepšení nálady a co myslíte? Lednice vyluxovaná. Měl jsem chuť někoho zabít....
 Tak mě to všechno  nalomilo, že jsem si dal ve čtvrtek volno a zase se trochu prošel po okolí, udělal nějaké fotky a tak.
Ale dneska zase surf, tak napíšu večer, jestli to šlo líp.

Žádné komentáře: