pondělí 10. října 2011

Surfer, dude

Po vvčerejším odpočinkovém dni s prohlídkou Sagres, zkouknutí místních pláží,nakoupení pohledů k plnění slíbených závazků, a večere v místním baru dnes došlo i na mě!
Surfoval jsem!!
To jsem si zase dal!! :)
Kecám, docela to šlo, ale musím trénovat. Se správným standupem mám docela problém, špatně po něm postavím nohy, nebo se mi to celkově nechce pořádně povést, tak jsem dneska strávil většinu času v pěně a chytal vlny, abych se mohl co nejčastěji postavit a zlepšovat se. Protože tu budu 2 týdny, času by mělo být dost. Prvně jsem tedy surfoval se softboardem a je to teda sakra snadné chytit vlnu, oproti regulérním surfboardům, ale doufám, že tu techniku standupu rychle zlepším, abych zase měl klasický longboard.
Jinak je tu se mnou povícero dalších lidí - 3 holandští sourozenci Sander, Emily a Yuris, Ewan ze Skotska v mém věku, Nikki a Veronica z Německa ( neodvisle na sobě, a přitom obě z Mnichova:)), ze staffu Bruno, Mercedes, Sara, Matt ( Australan, co tu dělá instruktora) a další, jejichž jména jsem ještě nestačil tak úplně pochytit :)
Počasí je pořád pěkné, není horko, ale slunce pálí,co může, ale zatím úspěšně odolávám spálení.
To asi pro dnešek enough.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj :-). Koukam, ze to tu opet zije, ale obracenym smerem zpravy nechodi. Tak to beru dnes vecer na sebe. Dosavadni prubeh expedice se vyviji zda se po vsech strankach zdarne :-). Tady vse take podle planu: pocasi mokre, pracovni vytizeni velke, stav doma tomu odpovidajici - tedy bordel narusta :-), usinani rychle a ritual fungujici :-). Ostatni parametry nebyly ve sledovanem case zachyceny. Jo, v obchodech uz vybalili cokoladove certy a Mikulase. :-) Z ceske karosy na trase P.-M. zdravi T.