sobota 13. prosince 2008

Auckland

Tak zase dalsi zapisek, tentokrat neco o Aucklandu.
Jak muzete z neprilozenych fotek videt, je to takovy zapadni styl, zvlast Downtown, takze vyskove budovy vedle mensich domu a mezi tim Skytower. Semafory pro chodce tu pri zelene vydavaji zvuk, ktery se hrozne podoba takovym tem vystrelum z laserovych del a podobnych zbrani ve sci-fi filmech a gamesach, nacez zacnou klasicky klapat. Taky tu semafory nemaji problem zastavit dopravu najednou ve vsech smerech, takze chodci mohou pres obe ulice najednou a cast jich logicky chodi i diagonalne;-) v mem oblibenem supermarketu maji hromadu na pohled vybornych novozelandskych vin v rozmezi $10 - 20, a nejdrazich okolo $40 - 50. Taky docela dost piv, ovsem zrejme tu vratne lahve vubec neznaji, a prodavaji se tu i ruzne 'extraburty', jako Heineken po 750ml, 8.5% King star strong a pak uzasne pivo, jehoz fotku vam prinesu az priste, pac se mi nechtelo tahat jeste s tezsim nakupem ;-)
Pres den jsem si ve Victoria Parku chystal program na pristi dny, zitra asi dam sopecny ostrov Rangitoto,slunce bude zrejme porad, ale mel bych jeste vecer nakoupit neco k jidlu, shopy tam vpravde nevedou. V parku bylo pekne a mohl jsem pozorovat zrejme odpocinkovy kivi den:piknik spojeny s hranim kriketu. Hned vedle je moc pekny Victoria Park Market, soustava nizkych cihlovych domu s ruznymi obchudky, suvenyry a vsechno mozne, udelal jsem i nejake fotky. Vypadalo to trochu jako upraveny komplex nejake tovarny z 19. stoleti (nasvedcoval by tomu i ten komin). Dokonce probihala nejaka pevecka karaoke vlozka, slecna zpivala docela slusne, rozhodne lepe, nez vetsina adeptu SS u nas ;-)
Dnes vecer asi budu na vanocnim koncerte v Auckland Domain parku, ozvala se mi Iva, se kterou jsem komunikoval pred odletem, ktera tu studuje, takjsme se uz tehdy domluvili na nejake setkani, tak jsem sam zvedav, co se z ni vecer vyklube. Mozna tam dorazi i nejaci dalsi 2 cesi, ktere tu poznala.

4 komentáře:

Dašková Zuzana řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Dašková Zuzana řekl(a)...

bezva. koukam, ze se ti dari. snad i Iva bude v poho. drzim palce. myslim na tebe a tesim se na pohled :)
slibuju ze budu pravidelne sledovat tve novinky. a budu rada kdyz ty obcas pochvalis Marusku :)
http://mariehruba.blogspot.com/
jo, trochu mi vadi na tvem blogu ta cerna barva. blbe se mi to čte.
tak zatim Z.

morvagor řekl(a)...

Ja mam cernou rad ;-)

Unknown řekl(a)...

Ahoj slunicko, aklimatizoval jsi se koukam driv nez tuzemak v tuzemci, ale slysel jsem, ze se tam obcas vyskytujou v suknich i muzi, tak obezretne...