sobota 13. prosince 2008

Fat Camel

Tak ted taky neco podrobnejsiho o hostelu,kde jsem ubytovan, aby z  toho neco meli i dalsi cestovatele;-)
Je na 38 Fort St., coz je v downtownu skoro u nabrezi. Bydlim tu v 4 Mixed Dorm, coz je klasicky palandovy pokoj. Je to zrejme predelavka z bytu, protoze tu je jakasi spolecna kuchyn-obyvak,pak koupelna s 2 zachody a sprchozachodem a pak 4 samostatne pokoje po 4 lidech. Okna bohuzel ma (zrejme) jen jeden pokoj, ostatni (zrejme) jen 'okno' do tech s okny. Je tu docela treplo a klimoska nic moc, takze je tu vetrak a na pokoji jeste jeden mensi.
Palandy jsou, jak uz jsem psal, kovove a pekelne rozvrzane. Dole to jeste jde, ale staci, abych se nahore trochu pohnul a palanda se rozhoupe a rozeskripe, jako kdybych se intenzivne venoval kamasutre ;-) Pekne me to stve, ale nic moc se s tim delat neda, aspon tady mely ty nase drevene palandy vyhody, ty skripaly, jen kdyz na nich clovek doopravdy neco provozoval. V kuchyni je elsporak, mikrovlnka, trouba, elkonvice a lednicka s mrazakem. Pak nejake nadobi (hrncu a panvi jen po jednom kuse, taliru celkem dost), a jeste i zehlicka (teda ted je tu jen prkno, ale mel jsem dojem, ze jsem predtim zahledl i zehlicku?!).
No, nakonec se zminim  o  inetu, maji tu GlobalGossip, co je jakasi univerzalnejsi karta, se kterou lze i volat do zahranici, i pouzivat internet. Hodinova sazba $4, ja si radsi, veda ze tu budu cca tyden, poridil tydenni online za $50. Kdyz si pak jeste nabiju kredit, budu moct i volat domu trebas.
Co mi tu zatim pripada jako nejvetsi minus, je jejich system otviracich karet do dveri (dvere na patre, dvere do 'bytu', dvere do mistnosti), ma magneticky prouzek a nejenom ja mam problemy dostat se treba vecer  do mistnosti. Cidla i karty uz maji zrejme ledacos za sebou a uz jsem si nechaval kartu 2x prebijet, aby mi fungovala.
Co se tyce cistoty apod (na kterou si tu stezoval argentinec Javi), nejak moc od hostelu tohoto typu neocekavam, takze nemohu byt ani moc negativne prekvapen, po tech ruznych jarnakach a hostelech, ktere jsem absolvoval :-)

3 komentáře:

Dašková Zuzana řekl(a)...

a co doma? mluvil jsi s maminkou? dostane se na net? neni uz v duchodu?

morvagor řekl(a)...

Od odletu jsem zatim s nikym nemluvil, mam je v pohode, neboj;-)

Dašková Zuzana řekl(a)...

ok. dik za rychlou odpoved. sice jsi mi neodpovedel na vsecky me otazky, ale odpoustim ti :)
doufam zes jim aspon poslal sms. mejse papa