čtvrtek 11. prosince 2008

From HongKong with Love

Ano, maji tu free wifi (stejne jako ve Vidni, nestejne jako v Londyne), tak toho zneuzivam. Let z Vidne celkem normalka, pak nejake to cekani a pak Air New Zealand. Novozelandani jsou uz na prvni kontakt mili, mi sousedi se hned dali do hovoru a ukazalo se, ze ten starsi dokonce casto pobyva v Praze ;-)Letel s nami nejaky postarsi steward, skoro duchodoveho veku, ktery lita uz 29 let a zacinal dokonce na Cometech (ano, ty prvni proudova dopravni letadla, co jim praskalo ve velkych vyskach ulozeni okynek nouzoveho vychodu, takze se jich nekolik zritilo, nez na chybu prisli a opravili), takze clovek ma hned lepsi pocit, kdyz vidi, ze nekdo je uspesny uprchlik pred pravdepodobnosti:-)
Maji docela dobry vyber filmu, takze uz jsem stihl Hellboye 2 a Tropic thunder (bohuzel asi dost vtipu mi uniklo, kulomet je kulomet). Jejich vyber filmu dokonce obnasi i film z Filmasia, na ktery jsem chtel jit (The Good,The Bad and The Weird), takze o zabavu je celkem postarano (dikybohu!). Vyber ze dvou jidel taky docela potesil, tak s nimi klidne poletim i nazpatek ;-)
Udelal jsem par fotek terminalu, maji ho tu pekne dlouhy, tak ty doplnim pozdeji.

Žádné komentáře: