sobota 13. prosince 2008

Christmas concert

Jeste ke vcerejsku.
Z Ivy se vyklubala prazanda z plzne a byla s ni docela legrace. Na koncert na stadion prisla snad pulka Aucklandu, s kresilky, piknikovymi kosi a dekami. Podle zpravy v novinach se tam pry nesmi od peti pit (koncert zacinal v pul osme), ale nastesti nejenom ja si koupil nejake to pivo (mistni omladina, co sedela pred nami, se preventivne nalamala uz predem a behem koncertu tam doplnovali tekutiny necim, co vypadalo jako dzus s vodkou), a zadne problemy jsem z toho nikoho delat nevidel, takze asi tak. V drugstoru, kde jsem si koupil pivo, dokonce vedli i plzensky, akorat ze v tretinkach a jeste stal kus snad $10.
Nez jsme nasli nejake misto (Iva si to chtela fotit a pokousela se stat na cesticce, odkud videla na podium, ale poradkova sluzba periodicky vsechny stojici nutila pochodovat dal, aby jako cesticka byla fakt jen pro pruchod), byl koncert v plnem proudu. Nanestesti jsem netusil, o co pujde, takze na nepretrzity sled ruznych vanocnich pisni v podani detskych, policejnich a vselijakych jinych sboru jsem psychicky opravdu nebyl pripraven. Nastesti nekdy okolo pul desate, kdy jsem to pro zimu uz nemohl vydrzet, zahrali i par rockovych flaku, jakysi breakdance a tak, tak jsem si aspon trochu spravil naladu:-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:D Myslim, ze stejne psychicky nepripraven bys byl na nasi harfovou prehravku. Na Bertramce jsme hrali prakticky nenazkousene barokni koledy a kdyz se to parkrat malem rozsypalo, tak jsme si to v sobotu ve skole zopalovali pro velky uspech znova a jeste k tomu pridali jednu sadu.. :)
HH:)

morvagor řekl(a)...

HbityHobit:ty me hrozne precenujes, urco bych nic nepoznal a hezky bych si koncert uzil, az ty bys me pak vyvedla z omylu ;-)
Urcite by to bylo porad zabavnejsi, nez ten koncert tady ;-D

Anonymní řekl(a)...

Jsou vanoce,tak jim to prej,vis co budem muset my vydrzet ted koled? Po vanocich jsou tyhle zalezitosti u me pravidelne po cely rok na blacklistu!;-):))) Tak at se ti tam libi dal aspon stejne jako doted,docela ti zavidim,v praci je obvykly predvanocni shon a zastavim se nejdriv v patek vecer.Doufam,ze sis vzal svuj vymazleny fotak a vsechno dokumentujes,az se vratis,muzes zrobit neco jako prednasku:-) Jo a porad mi dluzis ty fotky s tou servirkou;-)Tak zatim a drz se!

morvagor řekl(a)...

telco:ale vy tam zase nemate tu schizofrenickou naladu, kdy lidi chodi polonazi, alle na hlave Klausovu capku ;-)
Proto jsem si fotak kupoval, dneska snad uploadnu na Flickr fotky z Rangitota, tak se teste.